jabjab 2010.03.21. 11:12

Microsoft blues

Kezdek unalmas lenni ezzel a "szidom a MS-ot" dologgal, de folyamatosan adnak rá okot.

Most éppen letöltöttem egy videóvágó progit (akadozva gurul a W7 alatt, de nem ez a lényeg). A letöltéshez (természetesen :-( ) regisztrálnom kellett egy Windows Live accountot. Megadtam az emilcímemet, és ehhez kötöttem a Live accountot.

Amikor legközelebb beléptem, gondoltam hogy kihasználom a lehetőséget, és regisztrálok egy emilcímet is.
Amikor olyan felhasználónevet választottam ami már megfelelő volt (nem volt már foglalt), a rendszer ezt az üzenetet adta:

winlive

 

 

 

 

 

Vagyis valójában NEM foglalt (hiszen sikerült a reg, zölddel jelzi, a foglalt neveket viszont pirossal, íme):

winlive21

 

 

 

 

 

Mindegy, megfejtettem a hibás üzenetet, szépen megszereztem az emilcímet. Erre legközelebb visszatérve megint nem látom az emilcímet. De miért nem?

A rendszer onnantól hogy beléptem a saját emilcímemmel, majd ezen belül regeltem egy hotmail-es címet, nem köti össze a kettőt. Mindkettővel be tudok lépni, de csak ez utóbbinál látom a leveleket. Ááááá, ennél kuszábban ha akarták volna sem lehetett volna megoldani.

Akkor egy jótanács. Az átlag felhasználó a nethozzáférését, és az emilcímét sem tudja megkülönböztetni. Még a böngészőt is keveri az Outlook-kal. Nem kéne öszezavarni. Egy kis usability tanácsadás, és megoldják, lehet ezt egyszerűbben is!

A bejegyzés trackback címe:

https://jabjab.blog.hu/api/trackback/id/tr621856225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása