Kezdem az Etarget-tel, ők is belendültek az elmúlt időszakban, és több figyelmet érdemelnének.

A blogjukon is közzétették. Az újdonság inkább azoknak jelent könnyítést akik egyszerre több kampányt is kezelnek, és (mint tudjuk) a büdzsé megfelelő kezelése, menedzselése időigényes feladat. Mostantól a kezdő áttekintő oldalon lesz egy grafikus mutató, hpogy éppen hogy áll a kampány.

A 100% természetesen azt jelenti hogy teljesült a megadott napi, vagy időarányos havi keret.

Ha nincs megadva költésgvetés, akkor egy kattintással odavisznek ahol megteheted. Ha piros a szín, akkor valami gebasz van. Ha felkiáltójelet is kaptál, akkor nincs pénz a számlán.

Egyszerű, érthető, és logikus., Köszönjük!

Pic1

(ui: Mikor lesz már statisztika a megjelenések/kattintások/CPC/CTR, az egyes weboldalakhoz egyenként? :-)

A másik terület ahol friss dolgokkal kényeztetnek minket az a Google Analytics. (Mégis a magyar AdWords blogban jelent meg egy bejegyzés, ebből is látszik mennyire erős a kapcsolat a két termék között.)

A friss dolgok egy része már elég régen szerepel az Analytics-ben, de megeshet hogy most érett meg a teljes körű bevezetésre, és nem mindenkinek volt meg eddig mindegyik funkció.

Akkor sorban:

- Intelligens elemzések (ez egy teljesen új menüpont bal oldalon, be lehet állítani érzékenységet, és elemezgetni hogy milyen eltérések voltak az eddigi számoktól. Érdekes, mert pillanatok alatt beazonosítható egy referáló weboldal aki kiugró értékeket hozott, egy visszaesés oka, vagy felhasználói minőségi mutatók változása.

- Kibővített célok (GOALS) Eddig volt 4, most profilonként akár 20. Mindenképpen javulás.

- Mobil követés - Amióta kijött az Android, azóta pörögnek ezen a témán mint brékdenszes az utcakövön. De akkor is értékes, eddig csak a mobil böngészőkre, vagy a felbontásokra szűrve lehetett elemezgetni a mobilos látogatók adatait. Mostantól a Visitors menüpont alatt ott van ez is.

- Egyedi látogatók száma (ez újdonság?)

- Speciális szűrők - (NEM a speciális szegmensek!) - ez sem friss (legalábbis nekem), de rendkívül hasznos. Főleg a látogatási forrásoknál láttam (pld kulcsszó) vagy mondjuk refráló oldalak kiválogatásánál. Itt erről egy kis video:

 

 

- Speciális szegmensek megosztása - igen, ez hasznos, mert amit én beállítgatok magamnak, azt átadhatom mondjuk egy ügyfélnek. (bal oldalt Speciális szegmensekre katt, majd ott a sor végén a Share-re kattitnva ad a rendszer egy hosszú egyedi linket, azt kell elküldeni)

Hmmm, szép hosszú lista, ezeket megtanulni, majd rutinszerűen használni, ezért nem jutok szabad hétvégéhez :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://jabjab.blog.hu/api/trackback/id/tr181712321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása